Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W ostatnich dniach o marce Apart było głośno za sprawą reklamy świątecznej krytykowanej za zbyt bajkowy nastrój. Okazuje się, że zamknięcie galerii handlowych przez ostatnie tygodnie spowodowało spore problemy dla firmy. 28 listopada galerie handlowe zostaną ponownie otwarte. - Oczekujemy tego dnia z wielkim wytęsknieniem. Będzie to dzień, w którym ponad 2 tys. pracowników wróci do ponad 200 salonów i zacznie sprzedawać nasze wyroby. Teraz będziemy się starać zakopać dziurę powstałą przez 3 tygodnie zamknięcia salonów, to jest najważniejsze - powiedział w programie "Money. To się liczy" Michał Stawecki, dyrektor marketingu sieci jubilerskiej Apart. - Żeby zobrazować skalę, listopad i grudzień to około 1/3 naszych rocznych przychodów. Zamknięcie sieci jubilerskiej teraz oznacza, że nie jesteśmy do tyłu o 1/12, czyli o jeden miesiąc, a dużo więcej. Tej dziury zakopać się nie da, ale można ją minimalizować. Przy obecnych obostrzeniach w jednym salonie...

rozwiń
KOMENTARZE
(79)
Mała
3 lata temu
Ciężko się patrzy na te bogate celebrytki w reklamach. Wolę uczestników Top Model w reklamach.
Polak
3 lata temu
Nie piszecie że rząd zamknął tylko covid.
świąteczne re...
3 lata temu
zawsze ze śniegiem - ale po kopcimy sobie jeszcze z kilka lat i nawet na świątecznych reklamach aktorki będą w bikini i słonecznych okularach - ah ten piękne Wigilie ze śniegiem w 80 latach
Wuenio
3 lata temu
Miałem zostawić parę złotych u was przed świętami ale przez waszą reklamę rozmyśliłem się. Pójdę do konkurencji
tak czy inacz...
3 lata temu
już niedługo polacy za miskę ryżu będą pracować u chińczyków - kupujcie dalej wszystko co chińskie
...
Następna strona