00, a nie jak dotychczas od 23.00.
Marek Borowski - gość Sygnałów Dnia w Programie Pierwszym Polskiego Radia - wyjaśnił, że szerszymi możliwościami reklamowania piwa zainteresowani są nadawcy radiowi i telewizyjni, browary, ale też organizatorzy sportowych imprez i kluby sportowe. Nowelizacja przywraca bowiem też możliwość wystawiania reklam piwa na stadionach w czasie imprez sportowych.
"Budżety klubów sportowych strasznie ucierpiały z tego powodu, że tak ważny sektor gospodarki nie mógł się reklamować i nie płacił im za to pieniędzy, ale co ważniejsze - z wpływów z reklam piwa, będzie robiony odpis, z którego będa finansowane pozalekcyjne zajęcia sportowe w szkołach" - powiedział marszałek Sejmu.
Znowelizowana wczoraj ustawa przewiduje, że 10 procent wpływów z reklamy piwa trafi na dofinansowanie obiektów sportowych dla dzieci i młodzieży.