Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Top Marka 2019. Wirtualna Polska numerem 1 wśród portali internetowych

Podziel się:

Top Marka 2019 to największe badanie marek w polskich mediach. Wirtualna Polska drugi raz z rzędu zdobyła 1. miejsce w kategorii portale internetowe.

Wirtualna Polska drugi raz z rzędu jest najsilniejszą marką wśród portali internetowych
Wirtualna Polska drugi raz z rzędu jest najsilniejszą marką wśród portali internetowych (WP.PL)

Dwunasta edycja badania objęła aż 500 marek z 50 branż. Przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku, łącznie 73 mln informacji.

O 1. miejscu WP w rankingu zdecydował wskaźnik "siła marki", na który składają się liczba publikacji, ich zasięg oraz wydźwięk. Łącznie świadczą one o liczbie kontaktów odbiorców z marką i jakościowej ocenie komunikatów na jej temat.

WP wygrała w kategorii portale internetowe wynikiem siły marki wynoszącej 1,39 mln pkt., co zawdzięcza najszerszemu dotarciu wzmianek.

Obejrzyj: Podatek handlowy? Nie łudźmy się: będzie drożej

Takiego poziomu nie osiągnął żaden z naszych bezpośrednich konkurentów. Kolejnymi w rankingu były onet.pl z 1.18 mln pkt. oraz gazeta.pl, która zdobyła 983 tys. pkt.

Badanie realizowane jest corocznie od 2007 roku. Przeprowadza je magazyn "Press" i Press-Service Monitoring Mediów. Nagrody otrzymały marki z 50 medialnie najmocniejszych branży w rankingu.

Publikacji raportu Top Marka 2019 towarzyszyła debata o roli employer brandingu w budowaniu wizerunku marki i jego wpływie na rozwój biznesu oraz o mierzeniu efektywności komunikacji.

Wśród wszystkich marek bez podziału na kategorie zwyciężyła "Gazeta Wyborcza", która wyprzedziła TVN, PGE oraz Audi i BMW.

Więcej szczegółów i pełen ranking dostępne są na stronie topmarka.press.pl.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl