Implementowane w Banku BPH rozwiązanie informatyczne oparto o klaster serwerów faksowych działający na platformie komunikacji i pracy grupowej Lotus Notes. Zastosowanie klastra wpłynie na podniesienie bezpieczeństwa przesyłu informacji oraz wydajność dystrybucji korespondencji. Rozwiązanie zapewni niezawodność i ciągłość pracy na najwyższym z dostępnych poziomów. Współpracujące ze sobą urządzenia obsługujące korespondencję w Warszawie i Krakowie, zapewniają ciągłość pracy systemu nawet w przypadku przeciążenia lub awarii jednego z jego elementów.
Wdrażane rozwiązanie stanowi integralną część systemu przepływu informacji Banku BPH. Wprowadzenie serwerów Extrafax, platformy komunikacji Lotus Notes Domino oraz kart faksowych Brooktrout zwiększy poziom automatyzacji i wykorzystania kanału komunikacji w działalności operacyjnej Banku oraz zapewni standaryzację dostępu do platformy serwerów faksowych z aplikacji biznesowych.
Integracja systemu z biznesowymi aplikacjami Banku oraz z platformą komunikacji Lotus Notes Domino przyspieszy realizację transakcji dla klientów Corporate Banking i INM (International Markets).
Dzięki zastosowaniu platformy Lotus Notes Domino pracownicy Banku BPH będą dysponowali możliwością wysyłki odpowiednio sformatowanych graficznie faksów bezpośrednio ze skrzynki pocztowej z wykorzystaniem popularnych formatów plików (m.in. doc, xls, pdf, tif, html, jpg). Korespondencja będzie mogła być dystrybuowana nawet z poziomu przeglądarek internetowych. Implementowane rozwiązanie zapewni automatyczną, wydają dystrybucję i odbiór wiadomości faksowych na skrzynki poczty Lotus Notes poprzez identyfikację odbiorcy na podstawie numeru telefonu, na który wiadomość była skierowana.
http://www.macrosoft.pl