Wyniki finansowe Interii.pl zgodnie z ogłoszonym 4 listopada 2002 r. raportem za III kwartał br. uległy poprawie. W dalszym ciągu nie są one jednak zadowalające. Trwające dekoniunktura na rynku reklamowym spowodowała, że przychody spółki utrzymały się na prawie niezmienionym poziomie.
Strata operacyjna zmniejszyła się z 3 649 tys. zł w III kwartale 2001 r. do 2 220 tys. zł w III kwartale bieżącego roku. Strata netto w analogicznych okresach wyniosła odpowiednio 2 988 tys. zł i 2 135 tys. zł.
„Największy progres widać jednak na poziomie wskaźnika EBITDA, który – ze względu na sposób jego obliczania – w największym stopniu oddaje operacyjną efektywność prowadzonej działalności, gdyż obrazuje wyniki spółki bez obciążającego koszty narzutu amortyzacji – komentuje wyniki Prezes Zarządu, Tomasz Jażdżyński.
'W stosunku do III kwartału ubiegłego roku strata na tym poziomie zmniejszyła się ponad czterokrotnie, z 2 768 tys. zł do 649 tys. w roku bieżącym” - dodaje prezes.
Poprawa wyników jest efektem między innymi zakończonej w II kwartale restrukturyzacji, która znacząco obniżyła koszty prowadzonej działalności (w tym koszty osobowe o ok. 45%).