Jako pierwszy zostanie uruchomiony w tym tygodniu supermarket w Nowym Targu (woj. małopolskie), który zatrudni około 100 osób. W przyszłym roku spółka zamierza uruchomić dwa supermarkety delikatesowe: w warszawskim centrum handlowym "Promenada" i w centrum handlowym "Galeria Kazimierz" w Krakowie, oraz dwa supermarkety: w Rybniku (woj. śląskie) i Dębicy (woj. podkarpackie). W 2006 roku otwartych zostanie kolejnych pięć sklepów.
Pieniądze przeznaczone na inwestycje pochodzą z przeprowadzonej w tym roku emisji akcji (ponad 35 mln zł) i sprzedaży Castoramie supermarketu budowlanego "Dom-Hobby-Ogród" w Krakowie (ok. 30 mln), a pozostała kwota ma pochodzić z kredytów bankowych.
Wiceprezes podtrzymał całoroczne prognozy wyników spółki w roku 2004. Skonsolidowane przychody wyniosą 300 mln zł, a zysk netto 19 mln zł, ale - jak zaznaczył Pilch - będzie on zawyżony ze względu na nadzwyczajne środki ze sprzedaży supermarketu budowlanego. Transakcja ta zostanie przeprowadzona w grudniu i wpłynie na wyniki ostatniego kwartału.
Po trzech kwartałach skonsolidowane przychody Almy Market wyniosły 230 mln zł, a zysk netto 5,4 mln zł. Głównymi udziałowcami Almy Market są: prezes spółki Jerzy Mazgaj, który posiada 32,5 proc. akcji, oraz OFE PZU Złota Jesień z 10,4 proc. akcji.